دانلود انواع فایل های آموزشی

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و پروژه ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع فایل های آموزشی

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و پروژه ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پاورپوینت معماری ارگانیک و رایت

پروژه کارآفرینی مهد کودک

گزارش کارآموزی خط تولید ساخت و مونتاژ وانت پیکان

دانلود پاورپوینت پمپ های هیدرولیکی

ترجمه مقاله بررسی مسائل راهبردی فناوری اطلاعات

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

پاورپوینت نمودار تعادلی آهن وکربن FE-C

مقاله ویژگیهای ظروف فلزی غیر قابل نفوذ برای نگهداری مواد غذائی

ترجمه مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

تحقیق میزان اثر فاکتورهای اقتصادی تغذیه در لبنیات سازی

تحقیق مراحل تهیه قند از چغندر قند

مقاله کاتالیزگرها و مکانیسم عملکرد و کاربرد آنها در صنایع

مقاله فرایندهای غشایی و کاربرد آنها در صنایع لبنی

در تهیه نوشیدنیهای تخمیری

تحقیق دوغ کره

تحقیق تولید سبزیجات خشک و انواع برگه میوه ها

پاورپوینت تاثیر عناصر سنگین بر تغذیه

پروژه بررسی رابطه دینداری و میزان طلاق بین زنان شهر تهران

پروژه موردبررسی در شرکت ایرالکو EFQM

دانلودتحقیق ویندوز ۲۰۰۳ سرور

پروژه شرکت ماژین صنعت

طرح احداث شرکت ماکارونی

طرح توجیهی تولید الکترود

تحقیق و بررسی شرکت تولید آب معدنی و خدمات آن

طرح توجیهی عملیات حسابداری کارگاه تولید نقل

تحقیق صورتهای مالی شرکت مهندسان مشاور‌آستان قدس رضوی

طرح توجیهی صندلی مقوایی

ترجمه مقاله محیط محاسبات ابری علمی کارآمد برای شبیه سازی مواد

کارآفرنی تولید صابون

تحقیق – بررسی شخصیتی در بازیگران گروه های مختلف تئاتر




پایان نامه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان

قیمت:80000ریال

دانلود پایان نامه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی

فهرست

چکیده تحقیق

فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه‌های تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی واژه‌ها 

فصل دوم :  (ادبیات و پیشینه تحقیق)
تعریف خلاقیت
ماهیت استعداد خلاق
رابطه خلاقیت و محیط خانوادگی
مردان و زنان خلاق  
روشهای پرورش خلاقیت
عوامل موثر بر خلاقیت‌
تمرکز به عنوان کلید خلاقیت
برای پرورش خلاقیت کنکاش مغزی بهترین خلاقیت است
محیط مساعد برای ایجاد رفتار خلاق
عواملی که مانع خلاقیت می‌شوند
خلاقیت و هوش
هوش چیست
تقسیمات و طبقه‌بندی هوش  
عوامل موثر بر رشد و پرورش هوش
تحقیقات انجام شده 45

فصل سوم : (روش اجرای تحقیق)
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه‌گیری
ابزار اندازه‌گیری (اعتبار آزمون) 
روش جمع‌آوری اطلاعات
روش آماری

فصل  چهارم : (تجزیه و تحلیل داده‌ها)
توصیف داده‌ها

فصل پنجم :
مقدمه
خلاصه تحقیق
یافته‌های تحقیق
پیشنهادها
محدودیتها 

 

 

پرسشنامه
پاسخنامه خام

منابع
ضمائم

 
فهرست جداول
جدول 1-4 میانگین و انحراف استاندارد دانش‌آموزان پسر در حوزه هوش و خلاقیت
جدول 2-4 میانگین و انحراف استاندارد دانش آموزان دختر در حوزه هوش و خلاقیت
جدول 3-4 آزمون معناداری ضریب همبستگی دانش‌آموزان پسر در حوزه هوش و خلاقیت
جدول 4-4 آزمون معناداری ضریب همبستگی دانش آموزان دختر در حوزه هوش و خلاقیت
جدول 5-4 آزمون t مستقل جهت مقایسه میانگین نمرات پسران و دختران در حوزه هوش
جدول 6-4 آزمون t مستقل جهت مقایسه میانگین نمرات پسران و دختران در حوزه خلاقیت 
 
فهرست نمودارها

نمودار شماره 1 : نمودار چند ضلعی نمرات دانش‌آموزان دختر و پسر در حوزه هوش
نمودار شماره 2: نمودار چند ضلعی نمرات دانش آموزان دختر و پسر در حوزه خلاقیت 
نمودار شماره 3: نمودار چند ضلعی نمرات پسران در حوزه هوش
نمودار شماره 4 : نمودار چند ضلعی نمرات پسران در حوزه خلاقیت
نمودارشماره 5 : نمودار چند ضلعی نمرات دختران در حوزه هوش
نمودار شماره 6 : نمودار چند ضلعی نمرات دختران در حوزه خلاقیت

 

چکیده :
در این تحقیق به بررسی رابطة هوش و خلاقیت و همچنین مقایسة بهرة هوشی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر و پسر پرداخته شده است.
جامعه آماری ما در این تحقیق دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان اسلامشهر می‌باشد.
حجم نمونه ما در این تحقیق 100 نفر می‌باشد که از این 100نفر پسر 50 نفر و 50 دختر می‌باشند.
و جهت انتخاب نمونه‌ها از نمونه‌گیری خوشه‌ای استفاده شده است.
در این پژوهش از آزمونهای ریون برای سنجش هوش و آزمون خلاقیت تورنس جهت شنجش خلاقیت دانش‌آموزان مقطع دبیرستانهای شهرستان‌ اسلامشهر استفاده گردیده است.
در این پژوهش چهار فرضیه مطرح گردیده است.
1-    بین میزان بهرة هوشی و خلاقیت دانش‌آموزان پسر همبستگی وجود دارد. نتایج تحیق حاضر نشان می‌دهد که ضریب همبستگی محاسبه شده بین بهرة هشی و خلاقیت دانش‌آموزان پسر (43%) که در سطح (1%) می‌باشد،  معنادار  می‌باشد.
2-     بین میزان بهرة هوشی و  خلاقیت دانش‌آموزان دختر همبستگی وجود دارد. نتایج تحقیق حاضر نشان می‌دهد که ضریب همبستگی محاسبه شده بین میزان بهرة هوشی و خلاقیت دانش‌ آموزان دفتر (9%) که در سطح (1%) می‌باشد، معنادار است.
3-     بین میزان بهرة هوشی دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتایج تحقیق حاضر نشان می‌دهد که t   محاسبه شده میزان بهره هوشی دانش آموزان دختر و پسر (575/0) در سطح (5/0) معنادار نیست، یعنی بین آنها تفاوت معناداری وجود ندارد.
4-     بین میزان خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتایج تحقیق حاضر نشان می‌دهد که t محاسبه شده میزان خلاقیت دانش‌آموزان دختر و پسر (08/2) در سطح (5/0) معنا‌دار می‌باشد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۳
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی