پروژه تبلیغاتی (شرکت طوس طیف )

قیمت:150000ریال
موضوع :
پروژه تبلیغاتی (شرکت طوس طیف )
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
مقدمه :
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست
فهرست مطالب
مقدمه ۷
گرافیک و تبلیغات نوین
فصل اول: آرم و نشانه ها
فصل دوم: اوراق اداری ۳۸
فصل سوم: پوستر ۵۵
فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور
فصل پنجم : فولدر ۱۲۴
فصل ششم: بیلبورد ۱۲۸
فصل هفتم: استند ۱۴۸
فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی ۱۶۲
فصل نهم: بسته بندی ۱۸۷
فصل دهم: لیبل ۲۰۹
فصل یازدهم: طراحی جلد ۲۱۲
منابع و مآخذ

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید