دانلود انواع فایل های آموزشی

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و پروژه ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع فایل های آموزشی

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و پروژه ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پاورپوینت معماری ارگانیک و رایت

پروژه کارآفرینی مهد کودک

گزارش کارآموزی خط تولید ساخت و مونتاژ وانت پیکان

دانلود پاورپوینت پمپ های هیدرولیکی

ترجمه مقاله بررسی مسائل راهبردی فناوری اطلاعات

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

پاورپوینت نمودار تعادلی آهن وکربن FE-C

مقاله ویژگیهای ظروف فلزی غیر قابل نفوذ برای نگهداری مواد غذائی

ترجمه مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

تحقیق میزان اثر فاکتورهای اقتصادی تغذیه در لبنیات سازی

تحقیق مراحل تهیه قند از چغندر قند

مقاله کاتالیزگرها و مکانیسم عملکرد و کاربرد آنها در صنایع

مقاله فرایندهای غشایی و کاربرد آنها در صنایع لبنی

در تهیه نوشیدنیهای تخمیری

تحقیق دوغ کره

تحقیق تولید سبزیجات خشک و انواع برگه میوه ها

پاورپوینت تاثیر عناصر سنگین بر تغذیه

پروژه بررسی رابطه دینداری و میزان طلاق بین زنان شهر تهران

پروژه موردبررسی در شرکت ایرالکو EFQM

دانلودتحقیق ویندوز ۲۰۰۳ سرور

پروژه شرکت ماژین صنعت

طرح احداث شرکت ماکارونی

طرح توجیهی تولید الکترود

تحقیق و بررسی شرکت تولید آب معدنی و خدمات آن

طرح توجیهی عملیات حسابداری کارگاه تولید نقل

تحقیق صورتهای مالی شرکت مهندسان مشاور‌آستان قدس رضوی

طرح توجیهی صندلی مقوایی

ترجمه مقاله محیط محاسبات ابری علمی کارآمد برای شبیه سازی مواد

کارآفرنی تولید صابون

تحقیق – بررسی شخصیتی در بازیگران گروه های مختلف تئاتر

پایان نامه سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی

قیمت:850000ریال

موضوع :

پایان نامه سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب (AHP) تحلیلی

(مطالعه موردی: بانک خصوصی پاسارگاد شعب شهر اصفهان)

پایاننامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد

رشته مدیریت فناوری اطلاعات

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکبده:

امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ارتباطات مالی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارت باطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است . لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است. هرچند تاکنون تحقیقات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نمود ه اند، امادر حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری خصوصی تحقیقی انجام نگرفته است . و در نتیجه عوام ل تأثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است. دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای موفق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری مورد بررسی ، سنجش و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از: فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرک ها و مشوق های کارمندان. برای بررسی و اعتبارسنجی عوامل مؤثر ابتدا پرسشنامه ای ماتریسی در اختیار خبرگان قرار گرفت . اعتبار فرضیات تحقیق نیز از طریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت . سپس پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت 10 امتیازی از 1 به عنوان بسیار ضعیف تا 10 به عنوان بسیار عالی برای اندازه گیری در نظر گرفته شد، و برای نظر سنجی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های مؤثر هر کدام در اختیار کارمندان و نیز مشتریان قرار گرفت. جامعه آماری، کارمندان شعب مختلف بانک پاسارگاد شهر اصفه ان بودند، که حدود 92 نفر انتخاب شدند و همچنین مشتریان شعب مختلف نیزکه حدود 4000 نفر بودند و نمونه 200 نفر انتخاب شد ند. ضمناً ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه های کارمندان و مشتریان نیز از نمونه اولیه به دست آمده و نشان از پایایی مناسب بود. برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های هر کدام از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است. نتایج آشکار کرد که در بین 8 عامل مؤثر از دید کارمندان بانک پاسارگاد : عامل محرک ها و مشوق ها در بالاترین اولویت و عامل سازوکار سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و به آن کمتر توجه می شود. از دید مشتریان عامل محرک ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد.

فهرست مطالب :

فصل 1- کلیات تحقیق

1-1- مقدمه

1-2- بیان مسئله

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

1-4- اهداف تحقیق

1-5- سوالات تحقیق

1-6- فرضیات تحقیق

1-7- چارچوب نظری تحقیق

1-8- تعاریف واژه ها

فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق

2-1- مقدمه

2-2- ویژگیهای اقتصاد دانش محور

2-3- مفهوم مشتری مداری

فصل 3- روش شناسی تحقیق

3-1- روش تحقیق

3-2- نحوه استخراج پارامترها

3-3- مراحل اجرای تحقیق

3-4- قلمرو تحقیق

3-5- جامعه آماری

3-6- نمونه و روش نمونه گیری

3-7- روش گردآوری اطلاعات

3-8- ابزار گرد آوری اطلاعات

3-9- روش های تجزیه و تحلیل داده ها

فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات

4-1- بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها

4-1-1- بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت

4-1-2- بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت

4-1-3- بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی

4-1-4- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات

4-1-5- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد

4-2- بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق

فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- خلاصه یافته ها ی پژوهش

5-2- بحث و نتیجه گیری

5-3- محدودیتهای تحقیق

5-4- پیشنهادهای تحقیق



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی